• Nareszcie wracamy…

03.06.2017 13:36

Kochani rodzice, nareszcie wracamy😊 Wyruszamy jutro około ósmej rano, spotkamy się około 17.00, damy Wam jeszcze znać. Pani na wszelki wypadek wkleja nasze zdjęcie, abyście nas rozpoznali😊

Dzisiaj jeszcze czeka nas wiele atrakcji, chrzest morski, Msza Św., pożegnanie z morzem i końcówka pakowania, no i „Zielona noc”, jeszcze oczywiście nie wiemy, co to znaczy, ale pytaliśmy pani czy będzie, pani oczywiście powiedziała, że tak, bo w końcu mamy wykupioną opcję „all inclusive” …  Pozdrawiamy, całujemy, pa, pa do jutra…

• Pani zadumana…

02.06.2017 19:45

Pogoda nam sprzyja, opalamy się, bawimy i jest fajnie…

A nasza pani siedzi na plaży i zastanawia się, jak my się spakujemy? No my nie mamy problemu, wywaliliśmy wszystko z szaf, szafek, szafeczek i zaczęliśmy wielkie manewry…

Pani poprosiła nas, abyśmy najpierw poukładali rzeczy na łóżkach, pokazała jak i powiedziała, że wróci i nam pomoże się spakować… Kiedy wróciła, my już się spakowaliśmy, księżniczki najpierw spakowały wiaderka, potem trochę butów i ciuchów, a gdy pani zapytała co z resztę odpowiedziały… do reklamówek. Faceci pakowali „na reklamówkę”, czyli – mama powiedziała, że mam brudne rzeczy no to wrzucamy kilka reklamówek i gotowe, a gdzie damy resztę, no to też do reklamówki… No to pani teraz duma skąd wziąć reklamówki które udźwigną 10 kg ubrań, które nie mieszczą się, bo przecież wykupiliśmy już większość pamiątek w Krynicy Morskiej…  Kiedy pani nam powiedziała, że możemy iść kupić pamiątki tyle po nas zostało…

• Ciągle w ruchu…

01.06.2017 19:40

Dzisiejszy dzień to nasze święto, ale cóż z tego, skoro nie ma nawet chwili odpoczynku…

Rano nie było gimnastyki porannej, spaliśmy do ósmej, oj pasowało nam to… Potem śniadanie, trochę się pouczyliśmy, bo miało być inaczej niż zwykle. Potem obowiązkowa wizyta w ulubionej cukierni „Milano”, a potem… Przyjechała po nas wesoła ciuchcia, zwiedzaliśmy Krynicę Morską, zawinęliśmy do portu z kutrami, no powrót do ośrodka (niektórzy cały czas mówią, do hotelu, a pani nie prostuje, tylko dodaje z opcją „all inclusive”). No bo dzisiaj z panem Markiem ścielili niektórym łóżka, a nawet pomagali sprzątać w pokoju księżniczek, bo przecież arystokracja się tylko przebiera, a nie sprząta…

Potem kilka chwil odpoczynku i wreszcie wybraliśmy się na wędrówkę, długą wędrówkę, a gdzie to sami zobaczcie. Jeszcze tylko kolacja, wypad na wypasione gofry, zakup pamiątek, potem przygotowania do snu, krzyżyk na dobranoc i pani znowu będzie szczęśliwa.

No i już możecie kochani rodzice po nas przyjeżdżać, bo kto nas spakuje? I te tony pamiątek, i te kilogramy muszelek i piasku, mamy nawet wodę morską w butelkach…

• Wszyscy jesteśmy Dziećmi Bożymi…

01.06.2017 19:46

Z okazji naszego i Waszego święta życzymy Wam ukochani rodzice udanego dnia, nie zapominajcie, że też byliście dziećmi… Dużo słodkości…

• Wielkie atrakcje…

31.05.2017 19:50

Pogoda sztormowa u nas jest, tego nie da się ukryć. Morze wylewa swoje fale dalej niż kiedykolwiek, wiatr zrywa czapki z głów, ale jodu nigdy dość. Jak zwykle „zakurtkowani i zakapturzeni” wyruszyliśmy nad morze, pod wodzą Pana Marka odbyliśmy długi spacer, na wniosek pani przerwany smacznymi deserami, zakupami, aby ponownie wrócić nad morze, tym razem z wiatrochronami. Po obiedzie pani powiedziała, że po ciszy będzie niespodzianka, ale my już wiedzieliśmy, że to wyprawa nieopodal do parku linowego. Ale to była zabawa, zapinanie, przepinanie, zjeżdżanie, pokonywanie przeszkód, było fajowo…

Pani się zdziwiła, bo mamy takie dzieci, które zawsze na plażę biorą spray na komary, bo tym razem go nie zabrały, a wiadomo w lesie są nie tylko dziki, ale i komary😊
      Na koniec posiłek regeneracyjny, czyli wafelki, a potem już szybko na kolację ze smakowitymi paróweczkami, jak zwykle apetyt nam dopisywał😊