• Wyprawa po łuki, strzały, miecze i inne takie…

• 30.05.2017 19:56
      • Dzisiaj pani rano nas obudziła, popędziliśmy na śniadanie i nareszcie wyruszyliśmy po obiecaną broń, czyli zwiedzaliśmy Zamek w Malborku. Wszystko było bardzo ciekawe, bo widzieliśmy nie tylko jak mieszkali zakonnicy, gdzie jedli i jak żyli, ale także widzieliśmy ciekawe okazy bursztynów, inkluzji i biżuterii. Potem zobaczyliśmy prawdziwą broń, ale to było fajne, pan przewodnik pokazał nam także rząd, czyli całe oprzyrządowanie konia, za które kiedyś trzeba było zapłacić tyle ile kosztowała cała wieś. Wszystko było fajne, ciekawe, pani nas chwaliła za grzeczność, pan przewodnik też, więc pani dała nam czas wolny, całe pół godziny, no to my zrobiliśmy jej niespodziankę i w 15 minut wykupiliśmy całą broń😊 Pani była z nas tak dumna, że zaraz po powrocie schowała nasze cenne zakupy, powiedziała, że będzie dzielnie jej pilnować, a my… obeszliśmy się chęcią na strzelanie

Ale jak to nasza pani, nie chciała nas pozbawić przyjemności, więc zakupiła nam na pamiątką… ekologiczne lizaki. Wyruszyliśmy więc na „budowę plażową” z lizakami, i znowu oddychaliśmy tym jodem, choć niektórzy z nas znają tylko Mistrza Jodę z Gwiezdnych wojen… Jeszcze tylko rozmowa z rodzicami, potem lody, gofry rurki i jak zwykle idziemy spać, wspominając hot – dogi z kolacji…